Det goda

Jag tänker mig att jag snart ska fortsätta att berätta om förlossningen men först ett inlägg som jag vill rikta till er läsare.

Tack - Tack - Tack!!

Jag blir så varm i hjärtat och hela kroppen av att ni läser det jag skriver och era kommentarer här och på Facebook stärker mig! Nu är det jag som inte har ord, att beskriva det jag känner inför allt det goda som ryms i människan. Tack kanske räcker? Jag värderar det som ett litet ord för jag skulle vilja att det inrymmer så mycket mer av allt jag skulle vilja uttrycka!

Många har ju inte ord att säga något inför vår sorg, men jag vet att det finns ord. Ni har uttryckt er i ord!! Det kan vara ett litet ord som växer ur det lilla, som ekollonet jag fick skickat till mig av en vän, hon skrev:

”Ett ekollon är litet men tänk hur stor en ek kan bli. Vad mycket styrka det måste finnas i det lilla”. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar