Minikaos

Äntligen fått lite mer struktur och plockar nu upp kläderna i den fina byrån. Ska snart ge mig i kast med att borra lite i väggen, hylla ska upp, böcker ska upp. Funderar vara jag ska ha mina högtalare... de är så fula... men samtidigt så vill jag ju ha förstärkt ljud och inte bara lite skräll ur min macbook... Lyssnar just nu på Lisa Nilsson – Allt du ville vara.

Tänk att det ska ta sån lång tid att få lite ordning.

Idag har jag haft en enormt kaos inombords. Så blir det för mig ibland. Som tur är har jag en fantastisk syster som stod där när kaoset forsade ur mig och tårarna kom sprutande. Det är så mycket som far inom mig, tankar och saker som ska falla på plats. Inte bara rent bokstavligt utan även rent mentalt.

På måndag åker jag till Norge igen. Denna gång går färden till Tönsberg, som ligger utanför Oslo. Jag gör det för att kunna försörja mig, intalar mig det och hoppas jag ska kunna få jobba på någon avdelning där det kan vara lite spännande. Jag tar bilen till Norge. Jag ska se om jag hinner fixa till CD spelaren i bilen så jag kan lyssna på en ljudbok och musik... det underlättar resan enormt eller så kanske jag kan hitta en medresenär... ska se vad jag kan göra åt den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar