Jag tänkte, jag kände, jag ville

Så mycket jag vill berätta. Därför skrev jag att snart är det min tur att göra det jag är bra på. Jag fick jättemycket respons från min omgivning. Jag vill krama om er allihopa! Jag vill bjuda in er till oss, snart. Ni är så oerhört värdefulla för mig. Alla ni änglamammor som varje dag sörjer som jag. Ni som skriver till mig och ger mig positiva tankar.

Egentligen så skulle jag väl lägga ut en sång som berättade om allt det jag känner nu, allt det som ni har gett mig och en sång om vår kärlek (Krister och min) och om vår lycka och om vår väg.

Men istället lägger jag ut en sång av Chris Isaak, vars uppenbarelse verkar vara allt annat än lycklig... men sången och låten är riktigt bra.

Och här vårt nytillverkade PR blad....

1 kommentar:

  1. Gud, vad fina ni är! Ni är magi tillsammans! <3

    (Men bra att det går att boka er :D då kanske det inte dröjer tills vi ses :)*skojar*)

    Stor kram

    SvaraRadera