Stopp (RD 10)

Tack till alla er som hjälper mig. Tänk vad mycket jag får bara jag vågar sträcka ut handen. Jag har fått oerhört kloka och tankfulla ord till mig. Jag tar till mig vartenda ett.

Jag ska säga stopp nu. Inte fara runt på olika sidor och försöka hitta svar. Jag har inte heller testat något mer idag. Ska inte göra det förrän på onsdag om inte jag börjar blöda innan dess. På onsdag är dag 14 och det var då jag började blöda i förra försöket. Jag har sen en plan på hur vi ska gå vidare. Jag ska presentera den för Krister i lugn och ro. Jag ska meditera hos mig själv, fråga mig vad som är prioritet just nu för att hitta glädje och lust, vad kan hjälpa mig att finna det? Se framför mig det jag har och bjuda upp Krister till en dans där vi tillsammans skapar en framtid och en fest den 30 juni som ska bli vår fest, en kärleksfest!

Jag har också funnit en klänning, jag är helt förälskad i den. Den vill jag gifta mig i! Den ska finnas att få tag i på: http://www.ideskradderiet.se/ kan tänka mig den kostar mycket mycket... Men jag ska ringa dit och fråga i alla fall.




Tack Jojo, Zinfandel, Inga-Lill, Pia, Minna, mamma och alla ni andra!!



1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk klänning,klart att du ska ha den! Ber en bön om att priset är överkomligt...
    Det var skönt att läsa detta inlägget,det känns i alla fall som att du kunnat finna nån sorts ro i din väntan och att du lyckas sätta fokus på allt som är bra. Hoppas att jag inte tolkat dej helt fel!
    Visst ska man kämpa och leta efter lösningar,men ibland måste man stanna upp och andas och acceptera att just idag kan jag inte påverka något,så jag använder i stället tiden till att stilla min själ och tänka på det jag har som är värdefullt....
    Önskar dej allt gott! Och den vackra klänningen.... Kramar,Maggan

    SvaraRadera