Vikten av att lägga sig på rätt nivå

Gick ut med stavarna idag. Gick ut lite för hårt och är nu rädd för att det ska ha påverkat embryot!?? Tänk vad det är skört. Fasiken. Det är ju onödigt att utsätta sig för sånt som man blir osäker på om det är bra, eller hur?

 Jag blev nämligen helt slut efter promenaden. Jag gick långsamt när jag blev trött. Körde inte på utan stannade upp och tittade ut över åkrarna och lyssnade på de gulliga fåglarna som låter nästan som gummiankor. Nej, det är ingen härmfågel utan en tofsvipa tror jag som låter så där... egentligen vet vi inte vad det är för fågel, men de älskar att bo här nere bland åkrarna. I alla fall så stannade jag upp lite när jag blev så där trött och när jag kom hem så åt jag ananas och gick och la mig för att vila.

Kom på där ute på fälten att jag borde höra vad advokaten tagit vägen och om hon kommit fram till något gällande faderns testamente och kort därefter fick jag ett svar från henne med. Inte något uttömmande svar, inget nytt egentligen så frågan är nu hur mycket energi jag ska lägga på detta nu? Min kropp behöver glädje och hopp. Inte vrånga människor som vägrar samarbeta. Arvstvist är väl inte vad jag just nu behöver, eller?

Nåja, jag är väldigt trött idag på ruvardag 1. Med all rätt. Lilla embryot ska ju fästa snart så jag behöver nog vila upp mig ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Äsch, inte påverkar det embryot negativt :) Oroa dig inte! Men unna dig att vila och så ibland också, det är skönt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar! Glad att du läser min blogg!

      Radera