Angående ändelsen is

Jag gillar inte när man lägger på ändelsen is eller i värsta fall iz till och med. Men när Krister säger älsklingsruvis till mig då blir jag så där riktigt varm i hela kroppen och på mina läppar utbreder sig ett gulligt leende. Så, okej. Ibland är det sött med is på slutet. Bara jag slipper kramiz :-0

Ruvardag 3:
Kunde inte sova inatt. Det brukar jag inte kunna när jag jobbar till 21.45 kvällen innan och sen ska upp 05.30 dagen efter. Det drog lite i magen. Stack lite. Kanske inbillade jag mig. Vid ett tillfälle så var det som om hela min mage vändes upp och ned. Jag kände mycket så här förra gången med. Det här att det drar i ligamenten känner jag igen från graviditeten med Tusse men det kändes så förra IVF försöket med så det har nog med progesteronet att göra.

Jag saknar dig Tusse, har jag sagt det?

Kram till er alla fina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar