Godkänd inläsare!!

Jag blev idag godkänd som inläsare på Storytel! Och vet ni, jag har gråtit idag för att jag blivit så rörd av alla människor som jag känner som engagerat länkat vidare till min sida på Storytel så fler och fler röstat på mig och tillslut så nådde jag 400 röster! Jag fick en sån där underbar känsla i kroppen att jag ville omfamna alla! Det betydde mycket för mig detta!

Nu kommer jag förhoppningsvis snart få tillfälle att lämna ett röstprov på en bok som ska läsas in. Det går till så att de har en bok som de tror kanske skulle passa min röst så skickar de ut den till mig och några till för att vi ska lämna ett varsitt röstprov. Sen väljer de ut, på Din Röst vilken röst de tycker passar bäst just för den boken. Sköter jag mig bra där, så har jag tillfälle att få ett uppdrag ganska snart med andra ord!

Det är en jättebra sysselsättning i väntan på äggdonationen, eller hur?

Tack till alla ni som röstat!! Stor stor kram

från mig

Gerberas, från K:s systerdotter!!! GULA!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar