Dygnets rätsida

Börjar vända tillbaka tiden till rätsida istället för avig, eftersom jag inte har kunnat somna tidigast klockan tre de senaste nätterna, även om jag gått upp kl sju... Kände för en minut sedan ett sting av lycka! En blogg kan ge mycket, fina kommentarer från andra människor och det gör att jag känner både hopp, tro och fläktar av lycka! Tack!

Känner mig aktiv, särskilt på kvällarna. Det är då jag kommer till ro och böckerna börjar plockas fram. Det är mycket nu som ska få läggas tillrätta och framtiden är spännande.

Har nu börjat läsa boken som ska sätta fart på visionerna. Boken ger konkreta tips på hur vi ska gå tillväga. Rivstart heter den, den har tyvärr inget snyggt omslag annars hade jag kunnat lägga upp den här, den är skriven av Stefan Ekberg.

Insamlandet av inre bilder och andras koncept börjar snart. Jag tar med mig en ryggsäck och ger mig ut för att se mig om efter andras visioner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar