Inget bredband

Jag har inget bredband. Ikväll ska jag se om det går att fixa till det med grannens bredband och en router. Det är bra att inte ha bredband hemma, det blir tid för annat, men kan vara en fördel att ha det ibland.

Jag flyttade i måndags. I huset på söder i Gävle bor jag nu i en etta. Jag har så mycket saker att de inte fick plats i den lilla lägenheten och inte heller i det lilla förrådet. Nu väntar mig en tid där jag måste slänga och göra mig av med en hel del för jag tror nämligen att jag snart kommer flytta igen och då är det smart att inte ha så mycket saker. Arbetsbänk till trädgården är kanske inget att flytta omkring på om det inte är så helt enkelt att nästa gång jag flyttar så flyttar jag till en trädgård!

Jag har börjat ett nytt jobb. Det är andra dagen jag är här. Det blir tydligt vad jag inte vill göra. Det blir tydligare och tydligare och jag längtar efter att få må bra och göra något stimulerande. Jag finner snart min väg. Jag vill tro det och släpper taget inför framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar