UL nr 1 godkänt

Jag frågade flera gånger om det var en cysta eller inte. Jag har ju en endometrioscysta på äggstocken men läkaren kunde inte säga med säkerhet vad för slags blåsa det var. Det kunde lika gärna vara en follikel/gullkropp efter en ägglossning, men om det är det var har då min endometrioscysta tagit vägen? Fick en känsla av att hon inte tittade så noggrant. Varför känns det alltid som att läkarna är så ointresserade?

Jag bad henne mäta tjockleken på livmoderslemhinnan och den är 9-10 mm. Det är mycket bra vid denna tid. Skulle det vara ett befruktat ägg som kommer farande nu så har det chans att fästa. På frågan om hon tyckte att jag kunde fortsätta ta progesteron trots att jag ska nedregleringssprutan hänvisade hon till vår klinik. AVA-kliniken som numer ingår i koncernen Fertinova.

Ikväll har vi haft en underbar föreläsning/utbildning i gerillamarknadsföring här hos oss, Tuvalina i Trönödalen. Nu gäller det att släppa idéerna loss och komma på olika kreativa sätt att marknadsföra verksamheten. Först gäller det att bli tydliga med vilka vi är, vad vi vill och till vilka vi vill vända oss.

 Tack alla för era kommentarer och tumhållningar!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar