Den Stora Salen

Tar med mig K på en kort promenad i januarisolen innan jag ska kasta mig iväg till jobbet igen.

Jag är oerhört trött, trist att höra va? Inte förvånande heller. Jag har dessutom fått en infektion i en spottkörtel i kinden som gått ned till halsen med, så jag kan knappt gapa och inte heller svälja så bra. Sprayar på med min Synarelaspray. Hade en gråtattack igår endast och det får man ju vara glad för :-)

Jag tänker på vår vision. Visionen är att få i ordning skolsalen på nedre plan så vi kan anordna kurser och fester där. Där kan det bubbla av kreativitet och idéer. Det enda som behövs egentligen är tid - men som bekant är tid också förknippat med pengar. Så, det är bara att ta sig iväg till jobbet och hoppas på att jag blir piggare snart så jag kan koncentrera mig på att förbereda för framtiden och förverkligandet av våra visioner.

Så här ser salen ut nu. Isblå färg - ger en kall känsla. Här ska bli vackert, inbjudande och varmt!

3 kommentarer:

  1. Oh, vilken sal! Blev sugen på att göra en piruett! Men vad tråkigt halsen är krasslig. Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket spannande projekt! Jag kan komma och Wwoof:a hos er nar jag ar fardig i Nya Zeeland - jag borjar vara proffs pa att mala saker vid det har laget! Fast ni far garna fixa fram ett gang kor at mig att mjolka ocksa... ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. L!! Det finns kor här! Det är bara att komma hit! Samma för dig Marie, piruetter är välkomna❤

    SvaraRadera