Stolt

Idag hade sångföreställningen premiär som jag hjälpt till att regissera. Två gånger i veckan har vi repat senaste tiden. Det blev en väldigt bra kväll! Vilken sånggrupp, pianist, snyggt ljus och ljud och för att inte tala om vilken publik!

Jag är så stolt och glad att ha genomfört detta med sån glädje och tillgivenhet. Från början till slut! Tack!

Åkte sen hem i spårig snö med gammelbilen. Halt och isande vind. Tänkte jag skulle prova lite pommes frites i drive in att ha på vägen. Kan inte minnas den dagen jag åt Pommes. Men huuu vad det är äckligt egentligen. Det kändes  som att äta en skummgummipinne fylld med olja! Tänk att folk äter sånt. En del äter det ofta!

Innan jag skulle åka idag så fick jag en puss av Klara. Vilken sensationell upplevelse. Hon sträckte fram sin lilla mun mot min kind och pussade mig med tungspetsen ute. 

Innan det, tidigare idag så åt Klara pannkakor för första gången gjord på skrädmjöl, havremjölk och ägg. Hon rensade tallriken! Hon älskade det!

2 kommentarer:

  1. Jag har följt er resa i snart 4 år. Jag har gråtit med er, både sorgetårar och glädjetårar.
    Jag blir så varm i kroppen när jag tänker på att Tusses lillasyster är hos er.

    All kärlek och glädje till er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Vad glad jag blir! Massa kärlek tillbaka till dig!

      Radera