Kort status

Märker att jag börjar känna mig låst att blogga. Jag censurerar mig. Kanske jag ska fortsätta blogga anonymt?

Några dagar har gått nu. Jag har träffat en fantastisk sjukgymnast som arbetar med basal kroppskännedom och det påminner så mycket om det jag gjort förut inom teatern. Hon är så lyhörd och kunnig! Det är verkligen livgivande att träffa en så professionell och kompetent person.

Jag har också börjat träna på friskis. Det har väckt en hel del tankar och känslor i mig. Jag längtar mer efter dans.

Den 1 april flyttar jag in i en lägenhet. Jag har ingen aning om jag kommer trivas där eller ej. Det jag vet är att jag trivs väldigt bra att bo tillsammans med Åsa.

2 kommentarer:

  1. Jag undrar ibland om jag skulle skriva om helt andra saker på ett annat sätt om ingen visste vem jag var? Jag har en vän som inte bloggar mer för han ser alltid för sig hur hans pappa läser hans blogg och har synpunkter på den.

    SvaraRadera
  2. MM... det är precis så det blivit för mig.... min mamma läser bloggen...

    SvaraRadera