Vi har varit hemma hos kära A och H. Om än en kort visit men dock så betydelsefull. Vi har ätit en middag och nu känner vi oss påfyllda/boostade med kärlek och glädje.
Vi sprang därifrån så vi skulle hinna med t-banan till Värtahamnen (Gärdet). Tiden gick så fort!!
Ett foto blev ju tvunget att tas för att visa för våra kommande barn. Tänk om det blir fler på samma gång?
Just nu - tillförsikt.
