Det är nu jag hade tänkt sätta igång

Vi har nu verkligen sovit på saken och tillslut kommit fram till att en 160 cm bred säng inte var så smart att ha. Särskilt inte nu i mitt tillstånd. Det resulterade i att vi rullade in i mitten av sängen och sen kunde jag knappt ta mig därifrån. Det blev som en grop i mitten eftersom sängen är den mjukaste modellen. Vi kom fram till, eller jag fick bestämma och min kära sambo gjorde som jag sa, vi lånade ett släp och åkte för att byta sängen till två 80 sängar istället - så nu hoppas jag att jag kommer bli nöjd. Annars vet jag inte vad jag gör, antar att man inte får sova på saken en gång till...

Tofflorna väntar på sina små fötter
Nu är det kväll och det är nu jag hade tänkt sätta igång med en litet filmredigeringsarbete. Jag hade också tänkt läsa en ganska avancerad forskningsartikel på engelska. Tyvärr är det nog så att jag är för trött för det. Jag har varit väldigt trött idag. Jag stoppade i mig aprikoser för att fylla på järnförrådet ordentligt. Bebisen växer mycket nu. Magen blir 1 cm större för varje vecka. Han rör sig mycket där inne och jag undrar om det inte är så att han ligger med rumpan åt vänster och ibland så är det som att han tar spjärn och liksom putar ut rumpan mot livmoderväggen så min mage blir helt skev åt vänster. I måndags var vi till Barnmorskan och hans hjärta slog med fasta 130 bpm. Mitt sf-mått var 31 och jag hade då precis uppnått vecka 31+0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar